Customer First Line Support

ROL Ergo is one of the world’s leading suppliers of electric sit-stand table stands. We develop our own control systems and furniture design and our complete commitment is unique in our industry. We have evolved from a straightforward product that had one mission – to go up and down, to a complex offering of an intelligent and holistic solution for space utilization and office optimization driven by data.

Motiveras du av att leverera lösningar till andra? Vi söker dig som inser betydelsen av struktur och hög kundservice till en tjänst som ger utrymme för ditt tekniska intresse. Tjänsten ger dig stor möjlighet att påverka val av metoder för en professionell och engagerad ärendehantering och kundservice.
 
Arbetsuppgifter
I rollen som first line support har du en viktig roll, då du kommer att vara den som internt utgör våra kunders röst och tillser att vi alltid kan hålla vår kundservice och support på en hög nivå. Arbetsuppgifterna handlar till största del om att registrera kundupplevda synpunkter och problem, samt att se till att avhjälpande åtgärder sätts in.
I din roll samverkar du i huvudsak med medarbetare från våra avdelningar för, kvalitet utveckling, försäljning och logistik.
 
Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett antal års erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter Då ROL har kunder över hela världen är det ett krav att du hanterar engelska och tyska i tal och skrift. Har du även kunskaper i finska ses det som meriterande. Administration är en stor del av uppgifterna, varför goda kunskaper i Officepaketet och IFS eller liknande system är ett krav. Då det i tjänsten kan förekomma resor kräver vi även körkort B. 
Som person är du serviceminded, strukturerad och teknikintresserad. Du har erfarenhet av statistiskt och systematiskt arbete och du förstår kraften i dessa verktyg. Vidare har du en lösningsorienterad framtoning och du hugger gärna i där det behövs. Din förmåga till samarbete är mycket god och du känner dig bekväm med att fatta egna beslut.
 
Ansökan
Din ansökan till tjänsten vill vi ha senast den 2017-03-31
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Stefan Järnberg på telefon: 036 36 88 29 eller Magnus Remnehöjd på telefon 036 88 38. Intervjuer och urval kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansökan